Po dobu letních školních prázdnin je Oval iRacers Series přerušena a v uvolněném pondělním termínu hostujeme závody s názvem "Oval iRacers.cz FUN SprintCup"
https://discord.gg/SfDw27Eabj
https://discord.gg/Dt3mbHhVur (audio)
18.4.2022 ve 20:00 pořádá iRacers.cz speciální promo závod ve stylu "Dash for cash". Na místo $60 hotovosti ale budeme odměňovat v iRacing Dollars a to hned z několika důvodů. Na iRacing Dollars si tedy může přijít dost jezdců a nejen za pořadí v cíli. Žádná losovačka to ale nebude, odměňovat budeme jen za výkony.
K účasti stačí obsah ze základního předplatného, region CZ a SK, případně schopnost se domluvit česky.
Hostovaný závod: Oval iRacers.cz Fun 01
Speciální závod bude v tom, že půjde o strategickou bitvu, ve které se pojede s omezením velikosti palivové nádrže a bude se odměňovat nejkratší strávený čas v boxech.
19:30-21:30 (P: 19:30, Q: 20:00, R: 20:10)
Hostovaný závod: Oval iRacers.cz Fun 01
Heslo: iracers
Trať: stará Charlotte
Race time (ingame): 2022-04-18 02:00 1x
Vůz: Silverado 2013
https://discord.gg/SfDw27Eabj
https://discord.gg/Dt3mbHhVur (audio)
Předpokládáme znalost oficiálních sportovních pravidel (český překlad starší verze sportovních pravidel iRacing.com), neb jsou závazné pro všechny členy iRacing.com
K přidělení kreditů jezdci nemusí dojít v případech, pokud se jezdec proviní proti pravidlům nebo jejich smyslu. Pokud dojde k negativnímu ovlivnění spravedlivé soutěže (například nevynucenému zastavení na trati, zbytečně pomalou jízdou, úmyslnou nehodou, nebo jen ponechání vozidla vlastnímu osudu při nehodě způsobené třetí osobou)
$60 celkem (jen pro jezdce absolvujícího 75% délky závodu vítěze)
Odměny za umístění v cíli (po započítání penalizací po závodě)
$10: P1 vítěz závodu
$10: P1-P10 (po $1)
$10: P1-P10 jen s dosažením kol vítěze (po $1)
$10: alespoň kolo ve vedení (po $1 od P1 dolů)
Odměny za nejrychlejší čas na pit lane (přesně nejmenší součet in lap a out lap času při výměně pneu)
$10: B1 nejkratší doba in lap + out lap s výměnou pneu
$10: B1-B10 další v pořadí s měřeným časem v boxech, ale jen při dosažením cílového počtu kol vítěze závodu (po $1)
vůz musí jít na zvedák, aby bylo (ze záznamu) zjevné provedení servisního úkonu
v in lap a out lap kole nesmí obdržet jezdec penaltu (black flag), nebo jiný trest
v in lap a out lap kole nesmí získat bod do incident, resp. obdržet hodnocení lost control, contact, car contact
v in lap a out lap kole nesmí mít jezdec udělenou penaltu (například: excessive speeding in pits, repairs needed, unsafe pit exit/entrance a pod), aby se zobrazoval lap time v GUI
v případě nesrovnalostí s výsledky na webu se bude počítat čas z in game záznamu
do soutěže se zahrnují pouze 2 celá kola pod vyvěšenou zelenou vlajkou (po sobě jdoucí in lap a out lap)
jezdec sám oznámí jedno in lap + out lap kolo, kde předpokládá, že měl v součtu in lap a out lap nejkratší čas
druhý pár in lap + out lap může uvést jako záložní, v případě problémů s vyhodnocením času prvního oznámeného páru
iRacing Dollars se přidělují jezdci, který dosáhl výsledků, pokud do 24h sám výslovně nepožádá o přidělení iRacing Dollars jinému jezdci, který se účastnil závodu.
Měřená in lap a out lap kola, a změna v doručování odměny, se oznamují prostřednictvím privátní zprávy na fóru oficiálního webu iRacing.com
Na Member Site (vedle štítku "TEST") vyhledejte id: 59591, zobrazte "Driver stats" a přes zobrazení odkazu "Send Message" proveďte odeslání zprávy s číslem dvou nájezdových kol a nebo žádostní žádostí o změnu příjemce iRacing Dollars.
Vítězem fun závodu, s přidělováním bonusu za nejrychlejší odbavení v boxech, se stal Petr Jirka https://iracers-cz-fun.myleague.racing/seasons/25/events/156 (v pořadí před Petrem Jursíkem a Ivo Růtem), .
Odměny za umístění v cíli (po započítání penalizací po závodě)
$10: P1 vítěz závodu
Petr Jirka
$10: P1-P10 (po $1)
Petr Jirka, Petr Jursík, Ivo Růt, Jaroslav Žáček, Stanislav Jursik
$10: P1-P10 jen s dosažením kol vítěze (po $1)
Petr Jirka
$10: alespoň kolo ve vedení (po $1 od P1 dolů)
Petr Jirka, Stanislav Jursik, Ivo Růt
V bonusové soutěži, o nejrychlejší odbavení v boxech, dosáhl nejkratšího součtu in lap + out lap (98.131s) Petr Jursík s časem nájezdového kola 41.100s a časem výjezdového kola 57.031s.
Odměny za nejrychlejší čas na pit lane (přesně nejmenší součet in lap a out lap času při výměně pneu)
$10: B1 nejkratší doba in lap + out lap s výměnou pneu
Petr Jursík
$10: B1-B10 další v pořadí s měřeným časem v boxech, ale jen při dosažením cílového počtu kol vítěze závodu (po $1)
n/a
Petr Jursík
98.131s
L86 = 00:41.100
L87 = 00:57.031
Stanislav Jursík
98.522s
L81 = 00:42.726
L82 = 00:55.796
Ivo Růt
110.351s
L47 = 00:44.309
L48 = 01:06.042
Jaroslav Žáček
112.306s
L80 = 00:42.726
L81 = 00:55.796
Lap Time Event
09 08:40.766 Penalty: Speeding in pits, Hold for 15 seconds, Lap 9, #163 Jaroslav Žáček
14 11:12.666 Clear penalty: Speeding in pits, Lap 11, #163 Jaroslav Žáček
25 18:53.000 Penalty: Speeding in pits, Hold for 15 seconds, Lap 25, #42 Stanislav Jursik
27 19:58.183 Clear penalty: Speeding in pits, Lap 26, #42 Stanislav Jursik
45 31:04.933 Penalty: Speeding in pits, Hold for 15 seconds, Lap 41, #163 Jaroslav Žáček
47 32:21.233 Clear penalty: Speeding in pits, Lap 42, #163 Jaroslav Žáček
57 39:17.883 Caution for slow car involving #42
58 39:27.116 Penalty: Entering closed pits, Drop to end, Lap 55, #42 Stanislav Jursik
60 41:50.483 Penalty: Passing under yellow, Hold for 1 seconds, Lap 57, #42 Stanislav Jursik
60 43:05.083 Penalty: Lucky Dog, Drop to end, Lap 58, #163 Jaroslav Žáček
61 44:25.283 Penalty: Passing under yellow, Hold for 1 seconds, Lap 61, #45 Petr Jursik
60 44:25.283 Caution ended.
61 44:25.300 Clear penalty: Entering closed pits, Lap 59, #42 Stanislav Jursik
61 44:25.300 Clear penalty: Lucky Dog, Lap 58, #163 Jaroslav Žáček
64 45:54.250 Clear penalty: Passing under yellow, Lap 61, #42 Stanislav Jursik
65 46:19.916 Clear penalty: Passing under yellow, Lap 64, #45 Petr Jursik
72 51:09.816 Penalty: Speeding in pits, Hold for 15 seconds, Lap 68, #42 Stanislav Jursik
74 52:12.266 Clear penalty: Speeding in pits, Lap 69, #42 Stanislav Jursik
Soutěž v boxech, o nejrychlejší čas, významně ovlivnila průběh závodu už samotným omezením velikosti nádrže. Palivová nádrž, omezená na 15 procent, odpovídala 3 galonům, což definovalo délku stitnu od 7 po 9(10) kol.
Dalším faktorem, ovlivňujícím průběh závodu, byla míra rizika a strategie, kterou se každý z účastníků rozhodl akceptovat. Někdo jezdil s pravidelností do boxů po 8 kolech a šetřil čas při výměně pneumatik v boxech (jen dotankoval), někdo si prodloužil jeden stint o kolo pomalou jízdou, aby ten následující mohl absolvovat s rychlejším nájezdem a výjezdem z boxů za cenu, že v něm ujede naopak o kolo méně.