Před použitím data analyzátoru "i2 Pro" (od MoTec) je třeba zajistit konverzi telemetrických souborů iRacing na vhodný formát pro "i2 Pro". Tento úkol lze přidělit aplikaci μ (Mu), která při vypnutém iRacing průběžně kontroluje složku s telemetrií (standardně "%USERPROFILE%\Documents\iRacing\telemetry") a postupně konvertuje dosud nezkonvertované soubory do formátu čitelného pro "i2 Pro".
https://github.com/patrickmoore/Mu/releases
Aplikace konvertuje iRacing formát souboru "<vůz>_<trať a datum>.ibt" na (*.id *.idx) soubory
Možnosti konfigurace jsou u "μ" konvertoru minimální
Ikona v liště zahrnuje navíc možnost rescanování vstupní složky
je software na grafickou a matematickou analýzu telemetrických dat, speciálně vyvinutí pro profesionální závodní týmy. Aplikace obsahuje výkonné analytické nástroje při zachování jednoduchého a intuitivního rozhraní.
MoTeC - Driver
MoTeC - Tyres
Organizace projektu je v i2 Pro rozdělena do dvou úrovní. V projektu se vytváří sešity (Layout/New workbooks) se záložkami (Layout/New worksheets), do nichž se vkládají různé objekty grafických vizualizací.
V následujícím příkladu jsou zobrazeny kanály teplot pneumatik time/distance grafu (zvlášť organizovaných ve skupinách pro přední a zadní pneumatiky) a několika rychlosti. Vlastní skupiny pak umožňují definování minima a maxima hodnot, aby se v grafu zbytečně nezobrazovala prázdná místa bez vynesených údajů.
V záložce Tools/Maths... pak lze datovou analýzu rozšířit o přidání vlastních matematických výpočtů, které neobsahují originální nástroje. Například lze spočítat rozdíl mezi rychlostí otáčení předních kol a rychlostí otáčení zadních kol, který uvádím.
Na prezentovaném obrázku se v horním grafu zobrazují teploty předních pneumatik, v prostředím grafu teploty zadních pneumatik a ve spodním grafu jsou
přičemž dvě poslední hodnoty mají přičteno 50 mil v hodině, aby se vizuálně dostaly nad nulovou "y" hodnotu a spodní graf nezabíral místo do záporných hodnot.
Uvedená ukázka zobrazuje nestandardní brzdění na výjezdu ze zatáčky, které je eskalováno (ve zvýrazněné části) sešlápnutím brzdového pedálu na podlahu s prudkým zvýšením teplot vnitřních částí předních pneumatik a špičkou v rozdílu rychlostí předních a zadních pneumatik.